Tulipa tuossa mieleen kun rustailin kasan työhakemuksia, että kylläpä olenkin härski paskanjauhaja! Kehtasin nimittäin väittää itseäni (en tosin ihan nauramatta) iloiseksi, työkavereiden kanssa hyvin toimeentulevaksi ja motivoituneeksi. Kaiken kruunasi vielä selostus, ah niin puhtoisista, vapaa-ajanviettotavoistani: Pidän raskaasta musiikista, luen paljon, ulkoilen, katson elokuvia ja vietän aikaa kavereiden seurassa.

Katsoin itsekin epäuskoisena, että mitä uskomatonta paskaa suollan näppiksen kautta kaavakkeelle, mutta kaikkihan näissä aina valehtelevat minkä kerkeävät! Eikö?

Koska pakkohan se on, kuvitelkaa nyt ihan 100% rehellistä hakemusta!!

...En ole kiinnostunut yrityksestänne saatika liikevaihdostanne, en oikeastaan halua oppia mitään uutta, enkä itseasiassa ole lainkaan motivoitunut tekemään yhtään mitään, mutta koska työ on minulle vain sarja nälän aiheuttamia pakkoliikkeitä, olen valmis harkitsemaan surkean elämäni tuhlaamista lafkassanne.

Inhoan suurinta osaa ihmiskunnasta, eläimistä kyllä pidän ja haluan suojella niitä. Minusta auktoriteetti ja kusipää ovat synonyymejä. En osaa tai edes halua ottaa palautetta vastaan. Olen herkkähipiäinen ja nopea suuttumaan. Lisäksi minua vituttaa kroonisesti ja saatan aukoa päätäni ihmisille.

Harrastuksiini kuuluu viikonloppukännäily, musiikin kuuntelu varsinkin kännissä ja myöhään iltaisin, saatan myös usein lähteä baariin otettuani ensin hieman pohjia kotona. Minulla ei juurikaan ole kavereita, ne muutamat harvat jotka vielä sietävät minua jostain käsittämättömästä syystä, ovat myös enemmän tai vähemmän alkoholisoituneita. Raha-asiani eivät ole hanskassa laisinkaan, joten palkkatoiveeni on myös sen mukainen...

 

Ilmeisesti onnistuin valehtelemaan ainakin sähköisessä muodossa melko onnistuneesti, koska minut kutsuttiin haastatteluun!:D:D Ensimmäinen haastattelukutsu kaikkien helvetin monien hakemusten jälkeen! Kai sekin on edes jotain... Olen samassa paikassa tosin ollut jo pari kertaa aiemminkin ja ihan turhaan, joten en nyt vielä erityisemmin viitsi riemuita tästä. Mutta ensi viikollahan se sitten nähdään onnistunko jatkamaan kusetusta;)